wtorek, 6 stycznia 2009

Mam na imię Asia.

Jestem uczennicą Gimnazjum nr 1 w Jarosławiu.

Patronką mojej szkoły jest Święta Królowa Jadwiga. Obecnie w szkole jest 6 klas pierwszych, 5 drugich i 6 trzecich. Ja chodzę do klasy trzeciej. Interesuję się biologią i siatkówką, lubię grać na skrzypcach i fortepianie. Jestem dobra w matematyce i chemii. Komputer służy mi do pisania zadań, słuchania muzyki. Internet pomaga mi pogłębiać wiedzę i zdobywać informacje o nowinkach technicznych.


Moją ulubioną książką jest "Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności". Opowiada ona o niesamowitych przygodach trójki gimnazjalistów, którzy często pchają się w tarapaty pomagając Ministerstwu Spraw Specjalnych lub zwiedzając Instytut Badań Nadzwyczajnych. Podczas szkolnej zabawy halloweenowej dostają tajemnicze zadanie od Ponurego Żniwiarza . . . Jest to czwarta część bestsellerowej powieści Rafała Kosika.


Zdjęcie wykonałam podczas pokazu ogni

na Rynku w Vyskovie (Czechy) wczasie trwania

Festiwalu Zpivej Fest 2008, którego byłam uczestniczką.




















A to moja praca plastyczna na temat Zimy 2005.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz