wtorek, 6 stycznia 2009

Mam na imię Sylwia. Chodzę do klasy trzeciej w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Jarosławiu. Lubię swoją szkołę i klasę, ponieważ jest ona jedyna i niepowtarzalna, a osoby chodzące do tej szkoły są tak zwariowane jak nigdzie indziej.
Książka, która zapadła mi w pamięci?? Nie mam takiej. Czytam wiele książek, ale swojej ulubionej nie mam, ponieważ każda książka ma w sobie coś co mnie zaciekawi.
Piłka ręczna jest moim ulubionym sportem. Gram w Jarosławskim Klubie Sportowym "Siódemka". Często też słucham muzyki i oglądam telewizję. Ale więcej czasu spędzam z moimi znajomymi.
Nie mam swojego ulubionego przedmiotu, ponieważ w każdym z nich jest coś co lubię a czego nie.
A co do wyboru liceum to zamierzam się wybrać do Liceum Ogólnokszatłcącego o profilu matematyczno-fizycznym. Ale to się do wakacji może jeszcze zmienić.
Z Internetu korzystam by wyszukać jakieś ważne informacje potrzebne mi do szkoły, poczytać co się dzieje w Polsce i na świecie lub żeby pograć sobie w gry komputerowe.



Zdjęcie z wycieczki do Bolestraszyc. Ptaszek był fajny ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz