Nasze drugie spotkanie. Na samym początku utworzyliśmy nasze logo, które wygląda tak :![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjgjBAYPTUZO1r9iBFgfQGvYIT9M1kEIfwLzZTjMXmtEcFlDtAZAf5Jf4pTXIDuc8wpxg9l7zjjx3nqzmz5CywrMwjx8niuO612xcwFlJfGiKaR0r24z6JEt7mr9mjDdksStabqZ7zoTazO/s400/stopy+procentowe.JPG)
Następnie utworzyliśmy " Regulamin Stóp Procentowych". Wygląda on następująco :
Następnie utworzyliśmy " Regulamin Stóp Procentowych". Wygląda on następująco :
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKe1EZZ2PnCr6Xu3LUQ-EMCv3c7Nd0gKmjsQq8aqEIN3s2_uzbIXQVfFxpa4t285rjcIjzd7t5GI1Ft_qlxK80tx8TSuZ5NJg5W6cSHupjiMTz8WREe9gaE7cA4S98wsaQEDE08H7mPJm6/s400/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.jpg)
Później zapoznaliśmy się z regulaminem konkursu "Nasza multimedialna prezentacja badawcza".
Kolejnym etapem naszych rozważań grupowych było omówienie możliwości rozwiązywania nawet najłatwiejszych problemów np. problem z niedziałającym komputerem. Ostatnim elementem było znalezienie definicji hipotezy i problemu.
Kolejnym etapem naszych rozważań grupowych było omówienie możliwości rozwiązywania nawet najłatwiejszych problemów np. problem z niedziałającym komputerem. Ostatnim elementem było znalezienie definicji hipotezy i problemu.
Weryfikacja hipotezy polega na wykonaniu doświadczeń sprawdzających efekty przewidywane przez tę hipotezę. Weryfikacja nie jest jednoznacznie możliwa dla zjawisk:
- w przypadku braku odzwierciedlenia przewidywania w mierzalnym parametrze zjawiska;
- weryfikacja hipotez empirycznych, sformułowanych jako zdanie ogólne nie jest jednoznacznie możliwa.
Problem badawczy jest to zabieg werbalny polegający na precyzyjnym rozbiciu tematu na pytania i problemy. Jeśli chcemy aby był prawidłowy musi spełniać kilka warunków:
- sformułowane problemy muszą wyczerpywać zakres naszej niewiedzy zawartej w temacie badań
- sformułowania powinny zawierać wszystkie generalne zależności między zmiennymi
- problem powinien być rozstrzygalny empirycznie i praktycznie (w fazie koncepcji nie można mieć co do tego pewności)
Problemem badawczym może być np.: nie odpowiednie zachowania uczniów w szkole.
I tak minęło nam kolejne 1,5 godziny.
Stopy procentowe :)
I tak minęło nam kolejne 1,5 godziny.
Stopy procentowe :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz